Thursday, April 2, 2009

Kem Lambaiana Sg Gabai 2009



Pada 13-15 Mac lalu anak-anak 5KAA berpeluang menyertai Pemantapan Sahsiah di Kem Lambaiana Sg Gabai anjuran JAKIM bersama peserta dari 5 sekolah lain. (Kesian 7 orang lagi dari 5 KAA SMKSI yang tak dapat ikut...)

Dengar khabar anak-anak ni sangat bersemangat sekali, teruja dengan perkampungan orang asli walaupun serba kekurangan tetapi menjadikan mereka mengerti nilai sebuah keni'matan utk disyukuri, sentuhan jiwa yg memberi kesan mendalam terutama sentuhan minda dan nurani dari Bro Syamil, Dr Azizan, Ustaz Rashdan dan Ustaz Yusuf. (dengar kata; banjir di Lambaiana lebih hebat dari banjir di Hulu Langat!!! ada tsunami sekali......) Jazakumullah muallimah ucapakan kepada sahabat-sahabat di atas usaha kalian yang gigih mentarbiah anak-anak ini, hanya Allah yang mampu membalasnya.

Anak-anak 5 KAA, manfaatkanlah peluang yg diperolehi, sematkan dalam hati segala ilmu dan pengajaran dan yang paling penting jadikan ia panduan dan rancanglah tindakan susulan yang perlu diambil untuk mencapai kejayaan di dunia dan akhirat, ingat tema KAA kita, "akademik cemerlang, sahsiah gemilang". Jumpa lagi di kem yang akan datang......

Layari klip video Kem Lambaiana 13 150309 di youtube.

No comments:

Post a Comment